Register Gästebuch Calendar Members List Team Members Frequently Asked Questions Search Go to the Main Page
HackBox Forum
Forum Linkliste Online Spiele Datenbank Forum Foto Galerie Chat Portalansicht des Forum

HackBox Forum » Computer & Co » Multimedia Allgemein » ProblemFreischalung von Receiver » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page ProblemFreischalung von Receiver
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Firefighter
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 30.07.2008

ProblemFreischalung von Receiver Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo beisammen,
habe mir einen Receiver (Technisat Digital MF4-S) gekauft.
Mein Problem ist der Premiere Jugendschutz pin wie lautet der gibt es da einen Generellen oder wie??!!
da es mich nervt wenn ich was sehen will geht es nichts
würde mich freuen wenn ich eine Antwort bekäme
im Voraus schon mal Danke
30.07.2008 19:36 Firefighter is offline Send an Email to Firefighter Search for Posts by Firefighter Add Firefighter to your Buddy List
DarkSquirrel DarkSquirrel is a male
Kaiser

images/avatars/avatar-54.jpg
[meine Galerie]

Registration Date: 02.07.2007
Herkunft: ausm Ruhrpott

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

laut hersteller angaben ist der pin code mit boardmitteln nicht zu reseten ... im auslieferungszustand ist er 0000 ...

31.07.2008 03:43 DarkSquirrel is offline Homepage of DarkSquirrel Search for Posts by DarkSquirrel Add DarkSquirrel to your Buddy List
Firefighter
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 30.07.2008

Thread Starter Thread Started by Firefighter
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ne du des funzt net da heißt es pin code falsch
31.07.2008 20:08 Firefighter is offline Send an Email to Firefighter Search for Posts by Firefighter Add Firefighter to your Buddy List
DarkSquirrel DarkSquirrel is a male
Kaiser

images/avatars/avatar-54.jpg
[meine Galerie]

Registration Date: 02.07.2007
Herkunft: ausm Ruhrpott

dann ist ein pin code gesetzt worden ... wende dich an denjenigen von dem du das gerät hast ... oder an einen fachhändler/den hersteller

31.07.2008 20:45 DarkSquirrel is offline Homepage of DarkSquirrel Search for Posts by DarkSquirrel Add DarkSquirrel to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply

digitaler kabel receiver (: PayTV und Elektronik)   21.04.2010 17:40 outlaw   807 4   25.04.2010 17:00 buzzoDeluxe  
Welcher Receiver??? (: PayTV und Elektronik)   14.01.2008 21:30 CarstenC   8,597 17   04.08.2008 15:49 liviosa  

HackBox Forum » Computer & Co » Multimedia Allgemein » ProblemFreischalung von Receiver

Views heute: 1.061 | Views gestern: 4.624 | Views gesamt: 18.898.871

© 2010 • www.hackbox.de forum.hackbox.de
Forum Software: Burning Board 2.3.6 pl2, Developed by WoltLab GmbH
DB: 0.135s | DB-Abfragen: 63 | Gesamt: 0.426s | PHP: 68.31% | SQL: 31.69%
Geblockte Angriffe: 389 | prof. Blocks: 2.427 | Spy-/Malware: 3.321
CT Security System 3.0.7: © 2006 Frank John & cback.de