Register Gästebuch Calendar Members List Team Members Frequently Asked Questions Search Go to the Main Page
HackBox Forum
Forum Linkliste Online Spiele Datenbank Forum Foto Galerie Chat Portalansicht des Forum

HackBox Forum » HackBox Informationen » Talk » Happy Birthday » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Happy Birthday
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
buzzoDeluxe
Routinier

images/avatars/avatar-79.jpg
[meine Galerie]

Registration Date: 23.04.2003

Happy Birthday Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Happy Birthday wünsch ich dem großen ADMIN.

Alles gute und viel Erfolg im Job und Privat und natürlich mit dem Board.

Wann steigt die Party???

24.10.2004 20:12 buzzoDeluxe is offline Send an Email to buzzoDeluxe Search for Posts by buzzoDeluxe Add buzzoDeluxe to your Buddy List
Snafu Snafu is a male
Routinier

[meine Galerie]

Registration Date: 17.07.2002
Herkunft: nilreB

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ohhh

auch von mir alles gute...

Vodka her !

24.10.2004 20:24 Snafu is offline Send an Email to Snafu Search for Posts by Snafu Add Snafu to your Buddy List
Troll Troll is a male
Kaiser

images/avatars/avatar-2.gif
[meine Galerie]

Registration Date: 23.12.2001
Herkunft: Bayern

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke für die Glückwünsche. Die Party ist leider schon zu Ende. Ich kann Euch höchstens noch ein virtuelles Bier anbieten! Augenzwinkern
Falls wir uns aber mal persönlich über den Weg laufen sollten, gebe ich selbstverständlich einen aus. großes Grinsen

Gruß
Troll

25.10.2004 19:12 Troll is offline Send an Email to Troll Homepage of Troll Search for Posts by Troll Add Troll to your Buddy List Add Troll to your Contact List
buzzoDeluxe
Routinier

images/avatars/avatar-79.jpg
[meine Galerie]

Registration Date: 23.04.2003

Thread Starter Thread Started by buzzoDeluxe

Na da nehm ich dich doch beim Wort, bin im Januar wieder in Bayern.....

25.10.2004 19:42 buzzoDeluxe is offline Send an Email to buzzoDeluxe Search for Posts by buzzoDeluxe Add buzzoDeluxe to your Buddy List
Snafu Snafu is a male
Routinier

[meine Galerie]

Registration Date: 17.07.2002
Herkunft: nilreB

danke fürs angebot, aber ich verzichte lieber aufs bier...

is nich ganz so mein ding.

MfG Snafu.

25.10.2004 19:58 Snafu is offline Send an Email to Snafu Search for Posts by Snafu Add Snafu to your Buddy List
Quaderbox
Mitglied

[meine Galerie]

Registration Date: 29.07.2012

Alles Liebe nachträglich großes Grinsen
18.01.2013 13:40 Quaderbox is offline Send an Email to Quaderbox Search for Posts by Quaderbox Add Quaderbox to your Buddy List
hagga
Mitglied

[meine Galerie]

Registration Date: 06.08.2018
Herkunft: Bochum

Haben viele im Januar Geburtstag?
20.01.2021 11:07 hagga is offline Send an Email to hagga Search for Posts by hagga Add hagga to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply

Willkommen Behappy (: Begrüssung der neuen Mitglieder)   11.02.2013 17:53 HackBox-BOT   1,233 0   11.02.2013 17:53 HackBox-BOT  
Willkommen happyx (: Begrüssung der neuen Mitglieder)   17.04.2008 16:05 HackBox-BOT   2,189 0   17.04.2008 16:05 HackBox-BOT  

HackBox Forum » HackBox Informationen » Talk » Happy Birthday

Views heute: 3.017 | Views gestern: 8.880 | Views gesamt: 72.410.361

© • www.hackbox.de forum.hackbox.de
Forum Software: Burning Board 2.3.6 pl2, Developed by WoltLab GmbH
DB: 156.791s | DB-Abfragen: 64 | Gesamt: 0.191s | PHP: -81989.53% | SQL: 82089.53%