Register Gästebuch Calendar Members List Team Members Frequently Asked Questions Search Go to the Main Page
HackBox Forum
Forum Linkliste Online Spiele Datenbank Forum Foto Galerie Chat Portalansicht des Forum

HackBox Forum » Sonstiges » Forum Archiv » Fußball Bundesliga Tippspiel » Wer steigt ab? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Wer steigt ab?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Dark Angel Dark Angel is a male
Routinier

[meine Galerie]

Registration Date: 18.04.2002
Herkunft: Paradies

Wer steigt ab? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Was meint Ihr wer steigt diese Saison ab?

Mein Tip:

Rostock
Köln
Frankfurt

Winners never Quit, Quitters never win!!
12.08.2003 14:54 Dark Angel is offline Send an Email to Dark Angel Search for Posts by Dark Angel Add Dark Angel to your Buddy List Add Dark Angel to your Contact List
Troll Troll is a male
Kaiser

images/avatars/avatar-2.gif
[meine Galerie]

Registration Date: 23.12.2001
Herkunft: Bayern

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Rostock
Köln
Schalke

12.08.2003 15:11 Troll is offline Send an Email to Troll Homepage of Troll Search for Posts by Troll Add Troll to your Buddy List Add Troll to your Contact List
Snafu Snafu is a male
Routinier

[meine Galerie]

Registration Date: 17.07.2002
Herkunft: nilreB

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

mein wunsch:
bayern
schalke
hertha

realitätsnähere vermutung:
köln
frankfurt
bochum

12.08.2003 21:06 Snafu is offline Send an Email to Snafu Search for Posts by Snafu Add Snafu to your Buddy List
Routinier

[meine Galerie]

Thread Starter Thread Started by Dark Angel

@Troll

Schalke????

Das meinst Du nicht ernst, oder?? verwirrt

13.08.2003 09:37 Dark Angel is offline Send an Email to Dark Angel Search for Posts by Dark Angel Add Dark Angel to your Buddy List Add Dark Angel to your Contact List
Troll Troll is a male
Kaiser

[meine Galerie]

Doch Dark Angel!
Der Jupp H. wird das schon hinbekommen. Bei seinem letzten Auftritt in der BL hat er dies ja mit der Eintracht bewiesen zu was er alles (un)fähig ist!!! geschockt traurig

13.08.2003 10:08 Troll is offline Send an Email to Troll Homepage of Troll Search for Posts by Troll Add Troll to your Buddy List Add Troll to your Contact List
Routinier

[meine Galerie]

@Troll
Hat der da was falsch gemacht?? Kann mich nicht erinnern!! großes Grinsen

13.08.2003 12:48 Dark Angel is offline Send an Email to Dark Angel Search for Posts by Dark Angel Add Dark Angel to your Buddy List Add Dark Angel to your Contact List
Troll Troll is a male
Kaiser

[meine Galerie]

@Dark Angel
ja ja, immer rein mit dem Messer in die offene Wunde!

13.08.2003 13:10 Troll is offline Send an Email to Troll Homepage of Troll Search for Posts by Troll Add Troll to your Buddy List Add Troll to your Contact List
Routinier

[meine Galerie]

@Troll

Man könnte glatt meinen Du wärst Zwietracht Frankfurt Fan!! Das war kein Messer, ich habe nur meine Finger in die offene Wunde gelegt....
:sss3:

13.08.2003 14:15 Dark Angel is offline Send an Email to Dark Angel Search for Posts by Dark Angel Add Dark Angel to your Buddy List Add Dark Angel to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply

Alles Gute powerhalse (: Geburtstagskinder)   12.03.2019 09:10 HackBox-BOT   179 0   12.03.2019 09:10 HackBox-BOT  
Alles Gute hwerni (: Geburtstagskinder)   11.03.2019 06:19 HackBox-BOT   188 0   11.03.2019 06:19 HackBox-BOT  
Alles Gute WERN (: Geburtstagskinder)   05.01.2019 14:58 HackBox-BOT   254 0   05.01.2019 14:58 HackBox-BOT  
Willkommen er4jwer (: Begrüssung der neuen Mitglieder)   07.04.2018 12:48 HackBox-BOT   472 0   07.04.2018 12:48 HackBox-BOT  
Alles Gute powerhalse (: Geburtstagskinder)   12.03.2018 06:24 HackBox-BOT   598 0   12.03.2018 06:24 HackBox-BOT  

HackBox Forum » Sonstiges » Forum Archiv » Fußball Bundesliga Tippspiel » Wer steigt ab?

Views heute: 8.367 | Views gestern: 9.566 | Views gesamt: 59.143.896

© • www.hackbox.de forum.hackbox.de
Forum Software: Burning Board 2.3.6 pl2, Developed by WoltLab GmbH
DB: 149.031s | DB-Abfragen: 65 | Gesamt: 0.444s | PHP: -33465.54% | SQL: 33565.54%